In de etalage! - Zichtbaarheid voor je innovatie
Jeroen Adriaans (Undiemeister) en Marcel van der Heijden (Karma Kebab)
schedule
30/11 om 14:35 - 14:50
place
Topsessies

Jeroen Adriaans (Undiemeister) en Marcel van der Heijden (Karma Kebab) geven tips en tricks over hoe je meer zichtbaarheid krijgt voor je innovatie.

Zelf ben je ervan overtuigd dat je innovatie toegevoegde waarde heeft. Maar hoe breng je die boodschap over? Leer hoe je jouw ‘goede verhaal’ inzet om een groter bereik te creëren, en je innovatie in de etalage te zetten.

Leer tijdens deze sessie:

  • hoe de merken Undiemeister en Karma Kebab bekendheid kregen bij het grotere publiek
  • hoe je met beperkt marketingbudget toch een groot publiek kunt bereiken
  • hoe je het goede verhaal over je innovatie over de bühne krijgt

Over de sprekers:

Jeroen Adriaansis oprichter en CEO van Undiemeister. Hijis oud-oprichter van Bamigo en oprichter en CEO van E-Expansion, Undiemeister, Dryly and Florrèl. E-Expansion helpt ondernemers succesvoller te worden. Daarnaast werkt Jeroen aan eigen nieuwe concepten, zoals zijn nieuwe duurzame beddengoed.

"Zorg met je naam voor kronkels in het hoofd; dan blijf je hangen"

Marcel van der Heijdenis mede-oprichter en CMO van Karma Kebab.Het nummer 1 kebabmerk van de wereld worden: dat is het doel van Karma Kebab. Na meer dan tien jaar gewerkt te hebben als ondernemer in de digitale marketing en reclame, startte Marcel dit bedrijf in 2018. Karma Kebab maakt 100% plantaardige kebab. Knetterduurzaam en boordevol fun! En dat concept slaat aan. Inmiddels is Marcels kebab te krijgen in meer dan 500 restaurants, op 300 festivals en in zijn eigen restaurant in Utrecht.

“Zorg altijd voor herrie om de tent (en niet in je tent)”